Op reis Marco en Nadine

Galapagos

Daar zijn we weer...

Een paar uur geleden zijn we geland in Guayaquil en onze indruk is dat we hier zo snel mogelijk weer weg willen, wat een drukte...Malecon (boulevard) is wel grappig,maar dat heb je na één keer wel gezien....

Maar goed, we zijn naar de galapagos geweest, een mooie trip langsde eilanden...na de vertragingen konden eigelijk alleen ziekte nog de reis bepalen en dat is dan ook gelukt. Details zullen we jullie verder bespraren...

De galapagos is vooral om de fauna heel erg bijzonder, zoveel vogels die daar leven die je elders niet kan zien. Qua landschap is het te vergelijken met de Canarische Eilanden, alleen dan zonder de hotels, want deze zie je alleen op de hoofdeilanden, die we niet bezocht hebben op santa cruz na, waar we het Darwin Research centre hebben bezocht waar de beroemde lownsome George woont....Eigenlijk was hij helemaal niet alleen, hij valt gewoon op mannen,,,

In totaal hebben we 8 eilanden bezocht, die allen weer andere flora een fauna hebben, soms wat saai, maar de meeste heel mooi. De mooiste dagen waren wel de tweede (Genovesa) en afgelopen woensdag (Espanola). Genovesa om zijn vele vogels en Espanola voor de blue footed boobies, albatros en de walvissen die zo dicht bij waren, waanzinnig.

Het bootje was verder prima, we hadden tweebedden naast elkaar.
Het leuke van een paar dagen varen is dat je ook met mensen in contact komt die je tips kunnen geven over het vervolg van je reis in Ecuador.

Als alles meezit proberen we morgen weer verder te gaan naar Banos, een reis van zeven uur, maar eerst een goede nachtrust zonder geschommel!!!!

Heel veel kijkplezier met onze foto's (als het lukt).

Tot snel xxx

Harriët en Peter

Hoi Marco en Nadine,

Leuk om alles te lezen, Gaaf de Galapagos!
Mooie foto's, goede reis verder!

Groetjes uit Almelo , Peter en Harriët

johan en ineke

hallo marco en nadine,

We zijn toch weer blij met een bericht van ver over zee we hebben alles bekeken het ziet er geweldig uit

goede reis verder en veel plezier

Leen & Aad

Gaaf zo die eerste foto's! Wat zien jullie toch veel moois, we genieten ervan! Jullie ook zo te zien ;-)) Heb ook foto's opgezocht van de vogels de jullie hebben gezien, zo mooi, vooral die boobies (btje dubbelzinnig wel ;-) Heel anders dan de pietjes in NL! Oja naath, amex is niets geworden ;-( heb nu solli lopen bij ATP dus we gaan gewoon lekker door! Hou je op de hoogte. Jullie heel heel heel veel plezier en tot snel! I miss you XXXXX Dikke kus van ons

De woggies

Hey wereldreizigers,

Goed om weer wat van jullie te lezen en te kijken. Ziet er geweldig uit allemaal en wat een mooie foto's. Geniet ervan. Hier alles oke, onze vakantie zit erop, morgen gaan de meiden weer naar school,zwemles begint weer en wij gaan ook weer aan het werk. Het gewone ritme weer in.

Goede reis verder en doe voorzichtig. Dikke kus van ons.

Tessa

Wat geweldig om te lezen en leuk om jullie zo te volgen!
Jammer dat ook ziek zijn erbij hoort maarja ook op onze huwelijkreis hebben wij dit moeten meemaken!
Weet niet of je erop zit te wachten om te horen maar de braderie van afgelopen zaterdag was een succes!
Erg leuk toch?! Het gewone leven gaat hier weer door! Haha
Wij zijn nu ook maar gewoon een getrouwd stel!
Tot het volgende bericht x

Gerald en Anette

Hola,

we gaan jullie volgen! Vertrekken nu naar de Q-loop.

gr Geraldanette.reismee.nl

Sander en Arlette

Leuk om alweer iets van jullie avonturen te lezen. Jullie maken ook vanalles mee! En wat een mooie foto´s! Goede reis verder, wij gaan nu slapen en morgen gewoon weer werken.... groetjes....