Op reis Marco en Nadine

Rugtassen dillema

Als je altijd met een koffer of tas met wieltjes reist en dit toch altijd wel prettig vindt , dan is een tas kopen voor een lange reis toch niet zo makkelijk...En tassen passen, dat was toch ook iets nieuws.

Waar moet je aan denken als je een tas koopt...
Vooral de vraag; hoe ga je reizen en wat vind je belangrijk. Wij willen een tas waar je een goed draagcomfort hebt...je wandelt ongemerkt toch wat af..wij zijn echter niet van plan om trekkings te maken van langer dan 2/3 dagen. Daarnaast vinden we het verschrikkelijk als juist dat nodig hebt dat onderin je tas ligt....En ja, ook al pak je zo goed, dit gaat gebeuren. De tas moet stevig zijn en niet te veel vakken... en daarnaast moet de prijs ook schappelijk zijn.

We zijn lang op zoek geweest en uiteindelijk zijn we uitgekomen op de Low Alpine TourTravelpack. Met één groot vak die je helemaal kan openritsen, zodat je in één keer overal bij kan en ook het draagsysteem is goed en stevig.
Marco heeft een 70 liter en Nadine een 60 liter.

Natuurlijk weten we pas over een jaar of wij een goede aankoop hebben gedaan...

Leen winterpeen

Haha, nou we hebben gezien hoe goed de tas was in Brugge he Naath! ;-) Na een kleine valpartij in het begin... ;-) vind ik dat je kranig de tas hebt gedragen op de heen- en terugreis! Nog even wat oefenen en je bent klaar voor het grote werk! Ik ga je echt missen Naath, maar je hebt het zo verdiend om de reis van je (jullie) leven te gaan maken! Ik kijk nu al uit naar alle reisverhalen en onze cam-momenten! ;-) Dikke kus van je bff Leen XXX

mama

Je laat wel die mooi tas heel voordat je weggaat!!!

het gaat nu wel opschieten voor jullie.
nog even door die laatste week heen
spannend hoor!!!!!

tante Marijke

Het gaat nu wel opschieten.
Is jullie to do lijstje al een beetje opgeschoond?
Een heel mooie reis en ik ga jullie zeker volgen