Op reis Marco en Nadine

Laatste loodjes

Nog één week en dan gaan we.....

Laughing

Echt de laatste loodjes.
Gisteren kregen we toch even de kriebels, nog één week in je eigen bed slapen en dan vijf maanden elke keer weer op een ander matras en kussen...
We gaan ervan uit dat het wel zal wennen..haha

Vandaag hebben we de dollars gehaald voor de eerste twee weken.
Nog een paar kopieën gemaakt van belangrijke documenten.
Echt de laatste puntjes op de I.

Natuurlijk kan Nadine het ook niet laten om op te ruimen en te poetsen, ookal komt Sjaan (mama)dit doen als we weg zijn...

Zaterdag hebben dan nog ons afscheidsfeestje.
Zondag gaan we dan echtonze tas inpakken (alles ligt al klaar, dus alsMarco alles netjes in zijn tas doet,is dit zo klaar!!!!)
En danmaandagavond voor de laatste keer rode kool met een gehaktbal......

We vinden het heel spannend, vooral Zuid Amerika....hablo solo un poco espanol...
Maar het gevoel van ontdekken, dingen zien...reizen overheerst.

Tot snel en dan zijn we waarschijnlijk niet meer in Nederland

mama

eindelijk is het zover!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

claudia en patty

ohh spannend vind het echt super gaaf wat jullie gaan doen en hou jullie website in de gaten alvast een hele fijne reis en geniet ervan hele dike x van ons

Leen Winterpeen

Oh oh oh wat spannend!! Nog 1 week......Zo maf dat je dalijk 5 maanden weg bent! Geniet ervan met z'n tweetjes , maak er een mooie reis en we skypen!! Maar eerst zien we elkaar zaterdag nog ;-) Dikke kus van leen en aad

pa en ma

wij hebben jullie extra foto's kado gedaan voor de reis kunnen wij nog meer zien wat jullie onderweg meemaken
heel veel plezier en maak mooie foto's

Bernadine

Marco en Nadine,
Ik wens jullie heel veel plezier op jullie 'viaje del mundo'!
De start in Ecuador zal pittig worden voorspel ik jullie, kijken jullie heel goed uit in dit land van 'locos' (vooral in Guayaquil en Quito)?! Ze rijden als gekken en pas op met taxi's (neem de legale 'gele' taxi's), want jullie vallen natuurlijk wel op, gringos!

Ik als America Latina-fan zal jullie verhalen zeker met veel plezier lezen!

Buen viaje y cuidate mucho!

Bernadine

Jeroen en Diana

Hoi Nadine en Marco,

Eindelijk is het zover, we reizen zeker met jullie mee! Geniet ervan en denk in NZ, nog maar even aan ons, dan kun je zelf controleren dat alle je reis tips geweldig waren ;-). Wees voorzichtig en vergeet vooral niet tussen het reizen door bewust te genieten !

Groetjes,

Jeroen & Diana

Sander en Arlette

Marco en Nadine,
Jullie zijn vertrokken en begonnen aan jullie wereldreis!! Al 3 dagen onderweg. Wij kijken uit naar jullie verhalen. Geniet ervan, het gaat jullie goed.
Groetjes, Sander en Arlette

ma floor

we hebben je foto's en verhaaltjes gelezen en gezien ze zijn heel mooi geniet er van tot de volgende zending kijk goed uit heel veel liefs va n floor en ma