Op reis Marco en Nadine

We zijn er....

We zijn er.... en niet helemaal zoals het hoort, maar daar komen we op terug.

Ten eerste willen we nog iedereen bedanken voor de kaarten, berichtjes en cadeautjes voor onze reis, heel erg leuk...

Maar goed de reis hiernaar toe, door de douane kwamen we Frans tegen, jullie weten wel van ...met Bauer. Marco had in het vliegtuig een onderonsje met hem...die vlucht die dus al 45 minuten te laat vertrok..In Madrid verder alles ok, totdat we in het vliegtuig zaten, hier hebben we 1.30 uur gezeten...Dat was verder niet het ergste hoor,dit komt nog...de piloot wilde namelijk niet landen in Quitovanwege het slechteweer dus we vlogen naar Guayaquil, waar we5 uur hebben gewacht op een charter dieons naar Quito zou brengen. Wij toch maareven het hostel bellen, bleek dat hij ons niet kon ontvangen, hij zat nogmidden in zijn renovatie..hijheeft ons eenalternatief gegeven en geboekt...en deze valt zeker niet tegen.
We zitten nu in Hostal Colonial House...

Vandaag dan een dag inQuito, eerst nog even de touroperator bellen voor de reispapieren, bleek dat we overboekt waren en dat we nu gaan varen met de Fregatta, een luxere boot met warm water...

Vandaag hebben de oude stad van Quito en Newtownbekeken, wel leuk, koloniale gebouwen...
Morgen gaan we naar de evenaar,en dan zullen we vrijdagochtend vliegen naar de Galapagos.

Verder gaat het met ons goed, even acclimatiseren van het tijdverschil en de hoogte (2800 m).
Tot snel...xxx

Reacties

Reacties

pap en mam

fijn dat jullie er zijn
fijn dat jullie een luxere boot krijgen
hier alles goed
we horen van jullie
xxx van ons

Alexandra

Jeee...warm water!!! Geniet ervan...

Leen en aad

Het kan ook nooit in 1 x goed gaan!haha maar wel avontuurlijk ;-) en warm water ;-) geniet ervan en acclimatiseer goed de eerste dagen. Dikke kus van ons x x x x

Tessa

Wat een verhaal en wat een begin van de reis!
Nu komt het Spaans goed van pas denk ik...
Ik heb jullie 3 weken geleden al veel plezier gewenst maar wil het graag weer doen!
Geniet van alles wat jullie gaan doen en zien. An once in a lifetime experience!
Wij gaan jullie volgen!

Jeroen Steijn

Wat een prachtige start van de reis. Alles wat nu mis is gegaan. levert de eerste 20 bladzijdes op van jullie boek en kan nu niet meer misgaan.

Hopelijk genoten van de "betere" boot, ik neem dat die niet gestand is op een zandbank, aangevallen door een school piranhas of andersoortig onheil.

Jeroen

marijke

Marco en Nadine
Dit is de eerste keer dat ik kijk sinds jullie zijn vertrokken.
Wel een gedoe zo aan het begin van de reis maar dit heb je gehad.
Heel veel plezier en ik hou jullie in de gaten
Groetjes tante Marijke

Loes

Lieve Marco en Nadine,
Ik heb net jullie eerste berichtje gelezen en wat een begin!!!! Geniet van al het moois en ik blijf jullie uiteraard volgen.
Veel liefs.

Tante Anneke

Hai Nadine en Marco, wel spannend om zo te beginnen, maar het komt meestal wel goed. Ik ga jullie volgen, veel plezier en tot mails, groet en X Tante Anneke

pap en mam

hallo daar ver over zee
op naar het volgende gedeelte
fijn dat je er toch nog van heb genoten
op naar het volgende verhaal
xxxx van ons

Marjolijn

Hi Marco en Nadine,
Leuk om weer van jullie te horen! Blij dat alles goed gaat en wat een mooie foto's!! Erg bijzonder de Galapagos! Hier gaat alles goed, school weer begonnen, dus weer wat rustiger in huis...

Geniet lekker van het vervolg van jullie reis en tot horens!!

Liefs, Marjolijn, Steve, Caitlin en Tom

Patrick

Hallo denk je nou echt dat ik jullie vergeet.

Ik zie dat alles goed gaat dus dan is het toch ook goed.
Ik vraag heel veel na bij mama en papa dus weet echt wel hoe het gaat met jullie en ik hoop dat jullie nog een hoop mooie en gave dingen gaan doen en zien.
Maar nu weet ik al niet meer wat ik moet zeggen dus ik spreek je nog wel een keer via je site en anders tot over 17 weken,

xxx je broertje en zwagertje

elly buijs

Happy Birthday to you
Happy Birthday to you
Happy Birthday dear Nadine
Happy Birthday to you

GEFELICITEERD, ook Marco

Tessa en Marcel

Lieve Nadinen van harte gefeliciteerd met je alweer 32ste verjaardag.
Dit jaar in een ver en warm land!
En wij zitten in de sneeuw! Zoveel hebben we in jaren niet gehad!
Geniet van je verjaardag en ik denk dat wel gaat lukken, zeker met onze kadootjes toch?!
Tot over zo'n 2 weken! Gek idee hoor!
Ben je eigenlijk nog wel jarig in jou tijdzone?
Hoe dan ook een dikke verjaardagskus van ons

Tante Anneke

Hai Nadine, HAPPY BIRTHDAY to you, en natuurlijk Marco ook Gefeliciteerd van ons. Ga lekker nog genieten en wij gaan straks Kerstmis vieren in de sneeuw. XXX Tante Anneke en Ome Leo Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!